torsdag 25 oktober 2012

Bejlis!

Saknar en katt!
Bejlis har försvunnit. Hon har ju vart borta en gång förut, när jag var bortrest över en natt, men då kom hon tillbaks på 3:e dagen. Nu har jag inte sett till henne sen förra helgen och det är ju ovanligt.
Hon är ju kastrerad, så det har ju inte med något löp att göra. Katter kan ju vara borta långa tider ibland och jag hoppas att hon fått för sig att flytta till någon annan och inte blivit tagen av någon räv eller blivit överkörd?
Hoppas också att hon inte blivit instängd i något uthus?
Att ge mig ut och leta efter henne är ju inte lönt, för jag vet ju inte åt vilket håll hon har gått och skulle hon ha blivit överkörd och legat i något dike, så har nog räven tagit henne för länge sen. Har satt ut en annons på en lokal annonssida här, men det har inte gett något resultat.
Så det är ju bara att vänta och se!






Inga kommentarer: