onsdag 7 augusti 2013

Besök

Förra torsdagen hade jag besök och övernattning av mina barnbarn, Oskar och Meja!
Vi roade oss med att ta hundpromenader där barnen lekte med hundarna och kastade leksaker och dessutom godis som dom fick leta upp. När vi gick fick dom gå med varsin hund i koppel och det tyckte dom var kul. Oskar är en hejare på att göra pannkakor, så det blev vår middag och dom var jättegoda.
På fredagen hämtade Carina och Henke dom och innan dom åkte hem, gick vi upp till åkrarna med hundarna.


Carina gick med Famos, hans f.d. matte.


Famos har blivit bra i magen nu och medicinen fungerar bra och jag hoppas att det håller i sig.

Tyvärr fick jag slänga soffan som han legat och kissat i och den körde Carina, Meja och jag till tippen i måndags.
Meja var hos mig och sov över på måndagnatt och Carina hämtade henne igår. Vi lastade soffan, som jag monterat isär, på taket på min bil.




Inga kommentarer: